Nytt mode ?

Hej bloggen.

Jag har egentligen bloggtorka och hade tänkt ta ett uppehåll, men kom just fram till att jag ska införa ett nytt klädmode. Skrynkliga kläder. Tänk er vad praktiskt, man slipper det där förbaskade strykjärnet, man tjänar tid, och förresten så blir alla kläder skrynkliga 10 min efter du har tagit på dig dem. Okej, jag är just nu på hemskt humör, bara för att jag är så värdelös på att stryka skjortor. Jag skulle vara en snäll och duktig flickvän och stryka Anders skjorta till ikväll. Jag höll på i 30 min, och inte blev den helt skrynkelfri. Fuck it! Nu ger jag upp.

Tur att jag snart ska få åka på Iksu spa och bara njuta.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, shit vilket sammanträffande! Det där med skrynkliga kläder alltså. Jag stod framför spegeln i torsdags med en fett skrynklig skjorta på mig och tänkte "Äh, det är fan mode!" :P Hahah



Nu har vi infört det. Japp. Bra.



Ps. Jag äger inte ens ett strykjärn heller så jag kan inte vara duktig flickvän i praktiken hur som helst..

2009-03-21 @ 23:52:32
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0