Nehepp!

Jag som trodde att jag skulle klara mig, men icket! Inatt slog den till, och som den gjorde det!  När jag var som sämst kom jag på mig själv att ligga och skrika på mamma mellan kräkningarna. Men ingen mamma kom, så jag fick lov att klara mig själv. Inte ens sambo A vaknade och hjälpte mig. 

Nu mår jag ändå hyffsat. Det är fortfarande soffläge som gäller och minst 3 matskedar vatten i timmen. Har fått i mig en skorpa och fått behålla den också, så det går frammåt. Det enda som oroar mig nu är min rygg. Har världens kramp längst ner mot svanken. Vet inte riktigt vad det är, men det är ont och jobbigt iallafall. 

Blir inget jobb imorgon heller. Får se när jag vågar mig ut bland allmänheten igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0