Byggare Bob

Jag gillar egentligen snö, men nu är jag riktigt less. Nu tycker jag inte det behöver snöa något mer den här vintern. Imorse när jag skulle cykla till jobbet insåg jag att det skulle gå snabbare att gå eftersom cykeln var begravd under 2 meter snö. Plogbilen hade öst all snö över min stackars cykel, men ska nog gräva fram den imorgon.

Arbetsdagen har förövrigt varit låååång. Jag är inte van att jobba 8 timmar per dag nuförtiden ju, men iof ska jag inte klaga, bara mer pengar till mig :) wooho!

Just nu håller jag på att bygga ihop våran tvbänk/bokhylla. Jag är så sjukt bra på byggsatser :P Bara jag får göra det själv och ingen som lägger sig i. Tur att A är på träning.


Kommentarer
Postat av: Piff

Vi är Världens Bästa Räddningspatrull! :) Jag har en idé till söndag. Kan vi inte leka Hela Havet Stormar som uppvärmning? Man slänger ut alla redskap man bara kan hitta huller om buller i hallen och så ska de springa på golvet till musik. När musiken stannar måste de upp på ett redskap. I samma veva kan man även leka tagen och inte nudda golv :)

2009-02-11 @ 14:39:02
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0