Onsdag

Jag mår bättre idag, trots ett konstigt sms imorse som jag inte vet hur jag ska tolka. Egentligen behöver jag inte tolka det, för jag klarar mig bra själv. Alldeles utmärkt faktiskt! På söndag kanske en stor pusselbit faller på plats och då blir jag bara ännu mer självständig. Jag är taggad, men ändå lite nervös! Men jag tror jag behöver det här för att växa som person. Hitta mig själv, vem jag egentligen är när jag inte flyr eller är styrd av någon annan.

Jag ser framemot att det är helg snart. Då ska jag leva MITT liv och jag ska verkligen släppa loss och ha så otroligt kul! Inte tänka på något annat utan bara leva i nuet. Vissa kallar det att fly, men jag kallar det att leva för dagen. Varför tänka på framtiden? Man kan ju ändå bara ta en dag i taget, för det är svårt att ta två dagar samtidigt...





Det är lite sent att komma på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0