Någon som hittat min röst?!

Helgen har varit en av de bästa på mycket mycket länge! Partaj, umgås med kära vänner, ännu mer partaj och nästintill ingen sömn! Men det går bra ;)
Däremot så försvann min röst efter två dagar av festande, fast det är väl smällar man får ta när man ska ligga på topp ;) Det är dock lite jobbigt att jobba när man inte har någon röst, jag hoppas att den är tillbaka imorgon!

Har varit och kollat på en lägenhet ikväll. Den var så otroligt fin och fräsch, meen dock lite stor. Känns nästan lite för stor för mig och dessutom lite dyrare än vad jag hade tänkt mig. Måste bestämma mig till på onsdag om jag vill ha den. aah! jag hatar att bestämma mig, jag vill ju flytta men samtidigt kändes den lite för stor och dyr. Blir mycket tänkande och funderande till onsdag....

Nu blir det glöggmys med mor och far :) Ska prova årets glögg och jag har höga förväntningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0