Lugnaste helgen på mycket länge.

Vilken vecka det har varit! Har verkligen fått veta att jag lever! Har snittat 10 timmars jobb per dag hela veckan. Puh! Jobbigt men desto mer pengar till mig och det tackar jag inte nej till! Tar därför en nykter och lugn helg för att ladda upp för de 3 sista mördardagarna innan jul. Sen lääär de ju bli utgång både juldagen och annandagen så det är nog bara bra med en lugn helg :)
Fast det känns lite konstigt ändå, har varit ute så mycket på senaste tiden och haft så kul så det känns ändå rätt tråkigt att vara hemma.

Har på ett sätt varit rätt skönt att jobba så mycket, då hinner man inte tänka så mycket på hur man egentligen mår. Jag tror ändå att jag mår rätt bra, bara jag inte tänker på vissa saker.


Förra helgen var det tränarfest och det var lite av ett sjöslag kan man säga. Men det går bra. Vi träffas ju inte allt för ofta under dessa former så det är nog rätt upplagt för spårning. Blev mycket dricka och många var rätt slitna dagen efter. Vissa minns inte ens hur de tog sig hem och vissa gjorde kalsongryck på sin sovande pojkvän. haha! Det är sånt man får räkna med när grannlandet Finland besöks.


Jag har köpt hela outfiten till nyår nu! Iih! Den är najs! Fast nu återstår det största problemet och det är att jag inte vet vad jag ska göra på nyår eller vars jag ska vara ? Men det löser sig nog : )


Imorgon kommer min bättre hälft hem från Frankrike! Åååh vad jag längtar!! Räddningspatrullen gör sig bättre som 2, men dock inte som 3 ;) Haha! Piff min vän, snart, snart, snart ska vi umgås : )

"Med andra ord"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0