Bryt ihop, bit ihop!

Jag skulle kunna skriva flera sidor om allt kaos i mitt huvud just nu. Det har varit en jobbig natt och förmiddag. Vet dock inte hur jag ska börja och vet att vissa personer som läser här inte ska ha den informationen, så därför skiter jag i det.

Jag skulle vilja gräva ner mig och komma tillbaka när allt är fixat och bra igen, men det vet vi ju alla att man inte kan. Fortsätta att fly eller ta tag i det hela? Fast jag vet som inte vad det är att ta tag i. Det är ju som det är och jag kan inte göra någonting åt det.

Jag har även bestämt mig för att inte ta lägenheten. Den är ju somsagt vääldigt fin, men dock lite för stor för mig...

Ihelgen är det tränarfest och jag är taggad. Lär nog bli utgång också. Frågan är ju om det är bra egentligen? Fast samtidigt lever man bara en gång, lika bra att ta vara på de bästa åren.


Upp, ner,ner,upp,ner,ner,upp,ner,ner. Det är bara att fortsätta kämpa, nångång kanske man stannar däruppe där det är bra.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hela livet verkar gå upp och ner tyvärr, det är bara olika höga toppar och dalar.. Hoppas att din dal planar ut snart! KRAM

2009-12-09 @ 23:42:23
URL: http://sofia-widmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0