2009

Ett år har passerat. Ett år där väldigt mycket har hänt och förändrats. Från att ha varit välplanerat och strukturerat till att bli kaos och helt jävla vilt och massor med skoj, men även endel ledsamheter.


Året började med att jag gjorde comeback i gymnastiken. TränarTruppen ( även kallade "Oldies but still goldies") tränade tillsammans i ca 4 månader och åkte sedan till Täby och RM 3 för en oförglömlig resa. En resa där vissa hade bokat hembiljett till Götet, vissa hade hål i luftmadrassen, vissa blev apraka och vissa tog en bortamatch. Helt enkelt en av de roligaste resorna och sakerna jag har gjort i mitt liv! Åh vad jag vill göra om det igen!

Sedan fortsatte sommaren med min första riktiga semester. Kändes helt sjukt att jag fick betalt för att vara ledig! Blev en bra sommar med mycket häng i stugan och på krogen med Larret. Vi lärde också "skinnjackan" att Räddningspatrullen gör sig bäst som 2 och inte som 3.

Hösten blev en kaosartad period, där jag för ett tag trodde att jag hade tappat bort mitt liv, eller rättaresagt mig själv. Allt vändes uppochner och jag hade svårt att andas mest varje dag. Tack vare mina underbara vänner och familj tog jag mig på fötter igen, även om det fortfarande finns vissa dalar, men jag tror det är sånt man får räkna med.

Från att ha bott hemifrån i 1½ år till att flytta hem igen har nog varit en av de större förändringarna. Nya rutiner igen och folk att ta hänsyn till. Känns dock skönt att jag inte varit hemma så mycket utan varit ute på krogen mest varje helg. Har träffat väldigt mycket nya människor och har haft så otroligt kul.

Jag vet att 2010 kommer bli ett spännande år och jag ser framemot det enormt! Kan bara bli bättre känner jag!

Nyårsafton imorgon och jag är så taggad! Det kommer bli en gaaalen kväll som jag aldrig kommer att glömma!

Vi ses i dimman! :D






Kommentarer
Postat av: sofia

Låter bra att 2010 kommer att bli ett spännande år! Hoppas att du får en bra nyårsafton! KRAM

2009-12-31 @ 00:59:10
URL: http://sofia-widmark.blogspot.com
Postat av: Ea

Tack så mycket :). Ja, vi får fräsa bort sjukdomarna med en kallsup glögg eller något :). Gott nytt år till dig också!

2009-12-31 @ 13:45:38
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0