Tvätt

Nu ska jag berätta om våran tvättstuga. Det är en fin tvättstuga med 3 stora maskiner, torktumlare och torkskåp. Problemet med denna tvättstuga är att den är rena spökhuset när det är mörkt utomhus. Förråden som ligger bredvid är jätte hemska och jag inbillar mig alltid att det är en mördare som gömmer sig där och kommer döda mig när jag tar ur tvättmaskinerna. Det finns även en mystisk dörr i våran tvättstuga, precis bredvid torkskåpet, den är alltid låst och det är något skumt med den. Jag är dock för feg för att undersöka den mer noggrant.

Ett annat problem jag har med tvätten är att den aldrig blir torr. Det spelar ingen roll hur länge man kör den i torktumlaren eller torkskåpet. Det slutar alltid i att jag måste hänga upp all tvätt i den lilla lägenheten ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0