"Har man tur behöver man inget vett"

På tal om min mamma, hon har så tur när det gäller spel, lotterier och liknande. Det är nästan aldrig lönt att köpa en lott från en lottring om min mamma har köpt från den, för hon vinner alltid!

Som idag tillexempel. När jag kom hem på lunchen så sa hon att hon hade fått ett avi från postkodslotteriet som hon skulle hämta ut på eftermiddagen. Vad tror ni att människan vinner, Jo, EN MOBILTELEFON! En riktig lyxmobil. Jag förstår inte hur hon kan ha sådan tur jämt. Men som sagt " Har man tur behöver man inget vett".
Vad ska familjen nu köpa till henne i julklapp och födelsedagspresent? Vi skulle ju nämligen köpa henne en ny mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0