Hår i öronen

Min plan höll inte. Jag började fnissa när Lennart öppnade munnen och började prata. Jag fick lov att måsta krama honom, men värst av allt, han satte sig bredvid mig när vi skulle äta!!!!

Det första jag upptäckte var att han hade extremt mycket hår i öronen, det sticker ut som en tofs! Inte okej!
Det andra jag upptäckte var att han har minimal nacke ( det har även min mormor upptäckt)
Men trots detta måste jag säga att han har lite humor. Han kläckte en hel del citat under lunchen.

Lennart knuffar mig med sin armbåge och säger "Hörrdu, dom här linserna som ligger på tallriken, dom kan man väll inte äta?!, Linser har man ju i ögonen"

Han gillar inte golf och han har dålig balans så han kan inte dansa, han gillar västerbottensostsmör och Ann-catrin flörtade med han under hela lunchen.

Jag fick iallafall mitt Gesällbrev och det är mycket snyggare än Karinas. Haha, hennes ser ut att vara från stenåldern jämfört med mitt.


I eftermiddag är det match på tomtebo och vi hoppas på vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0