Gamm-Lennart

Frågan är om jag har varit vaken såhär tidigt någon vardag sedan jag började jobba? Steg upp kvart i 7 och började fixa till mig. I vanliga fall stiger jag upp kring 8 och stressar arslet av mig för att hinna till jobbet kl 9.  Undra om jag är lite nervös för att träffa Lennart Holmlund? haha.

Idag är iallafall dagen då jag ska få mitt Gesällbrev utdelat av Lennart Holmlund. Undra varför just han ska dela ut det? Kunde de inte ha fixat någon snygg hunk istället? Jaja, nu är det iallafall gamm-Lennart och jag hoppas att jag kan hålla mig förskratt när han öppnar munnen och pratar med sin gnälliga röst. Jag hoppas även att jag slipper ge honom en kram, för en kram känns lite förmycket. Han får en handskakning istället.

Hoppas de är goooLunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0