"Vi tar er bakifrån..."

Jag sitter fortfarande och ler för mig själv när jag tänker tillbaka på helgen. VIlken otrolig helg det var :D

Veckan har varit lugn. Har nyss haft fika för mina gesällmodeller i min och Anders lilla lägenhet. Det blev lite trångt men ändå mysigt och trevligt.

I skolan händer det inte allt för mycket. Vi är mest där för att få närvaro och göra otyg :P Idag fixade vi vårat lakan som nu hänger så fint i korridoren. "Vi tar er BAKIFRÅN...(när vi klipper er)" LÄTT det bästa lakanet iår :)

Måste se klart hockeyn, som för tillfället ser väldigt mörk ut för sveriges del, sen blir det Grey´s för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för fikat, det var väldigt mysigt. Tsuka imorn! Jag är så grymt laddad. Ska ta med mig datorn och Steg 2-filmen så vi kan ha ordentlig genomgång.

2008-05-14 @ 23:37:55
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0