Välbehövligt

Efter att ha fått naglarna fixade, en lång välbehövlig dusch, en sväng förbi hos mamma och pappa, en power-nap med pojkvännen och lugnande positiva besked så känns det bättre nu. Det är sånt man behöver när man har det lite kämpigt och inte mår helt bra. Jag är så evigt tacksam att det gick bra idag! Men samtidigt måste jag erkänna att jag fortfarande är lite grinig, fast på ett bra sätt. Jag vet att det låter konstigt, men det är skönt att grina, bara för att få ut allting, för då mår man mycket bättre efteråt.

Tack för erat stöd!


Kommentarer
Postat av: Piff

Grina på. Det är bra. Du måste grina bort allt idag så inte sminket rinner imorn! Skönt med positiva besked också!

2008-05-26 @ 22:13:25
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: Piff

Grina på. Det är bra. Du måste grina bort allt idag så inte sminket rinner imorn! Skönt med positiva besked också!

2008-05-26 @ 22:14:19
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0