Sjukling

Åh, jag känner mig som en 3-åring. Jag är ynklig, bedrövlig och sjuk. Det är nu jag saknar min mamma, för hon tar alltid hand om mig när jag är sjuk. Nu måste jag däremot ligga helt själv i lägenheten och tycka synd om mig själv.

Jag vaknade kl. 5 när Anders steg upp och insåg att jag inte kunde svälja, paaaaniiiik. Ställde mig upp, men föll ner igen. Tog mig tillslut upp och lyckades göra te, som är det enda jag får i mig. Har nyss krossat en alvedon för att förhoppningsvis må lite bättre snart. Huvudet spränger och halsen gör jätte ont, och det värsta är att jag inte kan sova. Ååh, varför är det så? Jag kan aldrig sova när jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Piff

Det var ungefär som du trodde. Nu känns allt lugnt!

2008-05-20 @ 22:57:48
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0