Oj vilken helg!

Det här har nog varit en av de bästa helgerna i mitt liv. RM på hemmaplan där mina underbara gymnaster gjorde sin RM debut. Jag är så otroligt stolt över dem! De visade att de hade där att göra, fastän de var ett av de yngsta lagen där. Vi slog 3 lag och det är en grym prestation på sin första stora tävling.

Mixlaget fick hela hallen att koka och dommarna bara log för de var så jävla bra! De fick en bronsmedalj runt halsen och den var de verkligen värda.

Piff och Puff fick följa med på lagfesten ( Finland ) på Iksu spa. Sjuuuukt roligt och behövligt efter en sådan intensiv helg. Festen fortsatte hos Johan där det blev singstar, dans och sängkrasch.

Nu såhär dagen efter sitter jag bara och ler när jag tänker tillbaka på allt, visst är man lite sliten, men det måste man vara för vi var ju för tusan i FINLAND igår! haha.

TACK FÖR IHELGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0