Mina älsklingstjejer!

Jag är helt tom, vet inte vad jag ska säga eller göra. Jag har tagit beslutet nu och berättat det och det är nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag vill inte att det ska behöva vara såhär jobbigt, men livet är aldrig lätt. Jag vill kunna vara på flera ställen samtidigt och göra alla nöjda, men tyvärr går det inte.

Tjejer, ni ska veta att ni är de bästa, och att ni alltid kan komma till mig om det är något, även om jag inte kommer att vara i hallen.

Piff, det kommer alltid vara du och jag! Det finns ingen annan räddningspatrull.

Åh, vad det är är jobbigt!

Förlåt!



Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Piff

Puss, Puff!

Jag tänker på dig idag. Vi hörs senare.

2008-05-26 @ 11:36:44
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0