Irritationer inombords

Ibland är man lite för snabb att dra slutsatser, iallafall jag. Jag måste bli bättre på det och inte säga allt jag tycker rakt ut.

Idag tränade jag faktiskt lite på det, men bara för att det var en kund och då måste man ju vara trevlig. Inombords höll jag på att koka och ladda för en utskällning, men jag behöll lugnet. Det är faktiskt inte okej att komma 20 min försent och inte ens säga förlåt eller ursäkta sig. Och snäll som jag är så börjar jag klippa hennes son, som uppenbarligen inte hade någon egen vilja. Morsan(satkärrningen) sa exakt hur han skulle ha det, eller som hon uttryckte sig " en cool halvlång skejtarfrisyr" med en massa detaljer. Haallåå? Att först komma försent, inte be om ursäkt och sen ha massa krav och på ett överklassigt sätt, det är verkligen INTE okej. Men jag var duktig och höll allt inom mig tills de hade åkt och seen avreagerade jag mig i arbetsrummet och kom försent till träningen tack vare dem!

Träningen gick iallafall bra! Imorgonkväll är det förträning! AAAH! Tagga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är vid sådana tillfällen man skulle ha en boxningssäck.

IMORGON smäller det. Ta med dropparna. Seriöst! Jag dör.

2008-05-08 @ 22:22:29
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0