Galeeet!

Ifall ni vill veta så är jag på bättringsvägen med min sjukdom, om man bortser från snoret och halsont.

Jag insåg nyss att det inte är mycket kvar till studenten nu. Vet ni hur gaaalet det är?
Okej, såhär ser det ut.

Torsdag: Praktik
Fredag: Praktik
Lördag: ev. Kulturnatta
Söndag: Morsdag

Måndag: Ledig
TIsdag: Balen
Onsdag: Ledig
Torsdag: Praktik
Fredag: Praktik och yran¨
Lördag: ?
Söndag: Gymnastikavslutning

Måndag Ledig
Tisdag: Ingen aning
Onsdag: Ingen aning
Torsdag: Ledig tror jag
Fredag: Ledig
Lördag: ?
Söndag: ?

Måndag: Middag med klassen och förberedelser
Tisdag: Förberedelser
ONSDAG: THE BIG DAY!!!!!!!!!
Torsdag: Kommer jag ens att leva då?

Guuuud vad jag är taggad! Om jag bara kunde bli frisk nu, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0