Balen

Åh, vilken dag det var! En av mina bästa dagar i mitt liv! Jag njöt av varenda sekund och tänkte inte på något annat. Jag kände mig så otroligt fin och kunde inte sluta le. Folk brukar säga att det bara är röda mattan som är kul, men så var det verkligen inte för mig. Jag njöt och hade väldigt trevligt, kan väl även ha berott lite på de alkoholhaltiga dryckerna, men det är så det ska vara. Vi dansade som aldrig förr i våra fina klänningar och killarna svettades som aldrig förr i sina kostymer. Vid halv 2 snåret åkte skorna av, för då kändes det som att det blödde ur mina fötter. Vi höll igång ända tills stället stängde. Vi pallrade oss ut till bilen där pappa stod och väntade för att skjutsa oss hem till Holmsund igen. Skorna fick vid det här laget bäras in till lägenheten för det gick absolut inte att gå i dem. Jag ska aldrig mer gå i högklackat har jag lovat mig själv, iallafall inte så länge.

Imorse stod håret åt exakt alla håll och sminket var absolut inte som det var igår, men efter en dusch och en flaska balsam så var jag mig själv igen, måste dock säga att jag saknade min fina uppsättning.

Tack för en heeelt underbar dag/kväll/natt! Jag kommer aldrig att glömma den här dagen!


Jag har aldrig känt mig så fin tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0