Jorusåatt

Helgen har varit fullspäckad med massa godheter och roligheter. 2 middagar, en hejdundrande fest, rosé vin, ringåkning på havet, badtunna, nakenbad, raphsody in rock, cykla hem onykter mitt i natten, mycket trevligt sällskap och massa andra smaskiga detaljer.

Summan av kardemumman har det varit en mycket bra helg.

Dagen skulle spenderas i en solstol, meeen eftersom att solen inte ville visa sig så blev det en tur till strömpilen med Anne istället. Ikväll blir det afrodance, jamenar, det är ju lix gratis och det måste ju provas nån gång.



Jag bjuder på en härlig sommarbild från stugan, i hopp om att värmen kan komma innan min semester tar slut.

Kommentarer
Postat av: aan

tack själv darling!

helgen har varit toppen, speciellt eftersom jag fick spendera den bland annat med en toppentjej som du! me like you!

2008-07-14 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0