Första semesterdagen

Oj vad jag är inaktiv i mitt bloggande. Har varit väldigt mycket på sista tiden och efter Änglamassagen cirkulerar det tuuusen tankar i mitt huvud. Vem är jag egentligen?

Nu har jag semester och försöker njuta så mycket som jag kan, är dock lite svårt när Anders jobbar. Jag vill vara i stugan, men det går ju inte heller. Åh, jag skulle vilja flytta dit...

Man måste andas för att överleva, men ibland är det svårt att andas när tankarna springer iväg och klumpen blir större och större.

Grattis till systeryster på 17års dagen :)



En helt underbar dag!
Även tack till mamma och pappa som valde en nakenbild på mig, hemskt mycket tack! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0