Afrodance

Okej, igår provade jag på afrodance som inehöll allt från soldans till höftjuckningar och en massa andra danser. Vi höll på en timme ute i storsjöparken och jag var inte ens trött efteråt. Skulle nog inte ha varit så tidig på att säga att det inte var jobbigt, för imorse tog jag mig inte upp ur sängen. Min träningsvärk i benen är inteee att leka med alltså. Jag förstår inte hur det kan komma sig, jag kände ju inte ens att det var jobbigt igår.
Iallafall så tror jag inte att afrodance var min typ av träning, men nu har jag provat. I fortsättningen håller jag mig nog till tantgympan och gymmet.

Kommentarer
Postat av: aan

haha, så det kändes i dina ben imorse också ;p

tror dom där juckningarna kan vara bra till andra nöjen ;)

2008-07-15 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0