Varför är det inte lika roligt?

Jag är fortfarande sjuk, lite bättre, men fortfarande sjuk. Har äntligen fått i mig lite vanlig mat, har levt på isglass och te hela dagen. Jag kan meddela att man inte blir allt för mätt på det. Med lite mat i magen känns det faktiskt lite bättre. Jobbigt att andas och fortfarande ont i halsen, men ingen feber.

Idag när jag låg i soffan och hade extremt tråkigt började jag tänka på en sak. Förut var man glad om man blev sjuk och fick vara hemma från skolan, men nu har jag panik över att måsta vara hemma från skolan. Varför är det så? Är det för att jag börjar bli gammal eller? Det tåls att tänka på...

Ikväll blir det fortsatt soffläge, men med sällskap av Anders :) Måste hinna bli frisk till praktiken imorgon. Jag jobbar stenhårt på det. Tror att soffan är ett bra ställe för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0