Torsdag

Natten har varit behövlig med mycket sömn i en mycket skön säng. Vaknade vid halv 10 och sen vid 11 gick jag, Linda och Anders till det nya köpcentrumet som har öppnat typ 200 meter härifrån. Grymt mycket affärer, dock inte lika många som på Kvadrat, men det räckte gott och väl. Jag hittade ett par jätte fina och sköna mjukisbyxor på rea, billigare än i Sverige till och med! Bra köp av mig. Sen har vi även hittat en present till Ida ;) Vi hoppas att hon kommer att gilla den ;) Höhö.

När vi kom hem så hade Martin hämtat tjejerna från skolan och dagis, då blev det lite fika och kortspel. Nu leks det kurragömma för fullt och snart blir det mat och sedan match. Vi hoppas på att det blir vinst och att det går bra för Martin.

Måste även tillägga att jag har Sveriges och Norges sämsta lokalsinne. Tur att jag hade med mig Linda och Anders när vi var ute idag, annars hade det slutat illa. Däremot så är det inga kvarter de bor på, utan stigar med hus typ överallt och ingen logik. Kanske inte så konstigt att jag känner mig vilse då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0