Sjuk över en natt

Ibland undrar jag hur kroppen fungerar, t.ex. hur man kan bli riktigt sjuk, bara över en natt?! Kände inte av någonting igår när jag gick och la mig, medans imorse var hela halsen igensvullen. Det är galet!. Hela dagen har jag varit slö och haft kroppvärk, har inte heller kunnat äta allt för mycket för det går typ inte ner något i halsen. Alvedon har bara varit att glömma, fick vänta tills jag kom hem, då jag kunde ta en brustablett. Är jag lika dålig imorgon måste jag överväga att vara hemma, fastän jag inte har tid att vara hemma egentligen. Man måste kanske ta sig tid, jag hade trots allt ingen sjukdag förra terminen.

Ruttet att jag missar träningen ikväll, men jag hade nog inte gjort allt för stor nytta. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och inte röra ett finger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0