Seger!

Vi fick äntligen se en segermatch idag. Stavanger vann med 3-1 mot Vålerenga(serieledarna). Gryyym stämning vill jag lova :D Vi har även filmat när de åkte in på planen som var otroligt mäktigt. Tyvärr fick inte Martin göra någon poäng, men det viktiga var att de vann.

Imorgon är det dags för hemresa, jag är nervös för flygningarna och för att vi ska missa flyget till umeå. Vi har 45 min på Arlanda.. aah, jag hoppas att det går bättre än vad det gjorde på Gardemoen på vägen hit. Om någon känner någon Arlanda som kan ge oss någon genväg eller liknande så får man mycket gärna höra av sig.

Nu ska jag läsa Godnattsaga för flickorna och sen blir det att packa iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0