Pinsamma jag

Igår lyckades jag med en otroligt pinsam grej! Såhär var det...
Duktig och snäll som jag är skulle jag åka och byta min systers Mp3 för den var trasig. Pappa sa bara att jag skulle åka ner på maxi och byta den. Jaha, tänkte jag, det blir ju enkelt och det går snabbt. Svängde in på ElGiganten och gick in för att byta. Började rabbla upp allt som var fel och sa att jag ville ha en ny, då tittade han i kassan mycket konstigt på mig, skrattade till och sa, " Ja, nog kan du få byta den här, men det är nog en fördel om du går på rätt affär" Ehm, jaa, eehm, okej, tack ändå , lyckades jag harkla fram, samtidigt som jag ville sjunka genom golvet.
Inte hade jag väl tänkt på att det fanns någon annan elaffär på maxi. Tycker även att min pappa kunde ha sagt att jag skulle fara till Expert. haha. Ja det löste sig iallafall när jag gick in på rätt affär.


Nu ska jag åka iväg och jobba, Tur att jag har bil idag, annars hade jag övervägt att stanna hemma, det är ju snöstorm ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0