Hemma i Sverige igen

Så var vi hemma igen efter våran semestertripp till Stavanger. Känns både bra och dåligt. Skönt att vara hemma igen, men ruttet att komma tillbaka till skolan och vardagen.

Vi hann med flyget från Arlanda, men det var inte med mycket. Jag har aldrig varit så stressad i hela mitt liv. Med 1 minut kvar hann vi checka in, innan gaten stängde. Sen hade vi också lite tur att flyget till Umeå var försenat 10 minuter. Dock så mår inte mitt knä så bra efter den lilla joggingturen på Arlanda, men det blir nog bra om någon dag.

Anders är och spelar match nu och jag är trött. Det tar på att resa, speciellt när jag är så flygrädd.

Skola imorgon alltså, gud vad jag är otaggad. Vill inteee, men jag måste.

Tack för en väldigt skön, rolig och väldigt välbehövande semester i Norge. Kommer nog lite bilder senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0