Det börjar närma sig...

Åh, herre gud. Imorgon är det dags för brölloppsmässan och jag är sjukligt nervös. Blev absolut inte bättre efter vi hade träffat modellerna idag. Alla modeller var mellan 13 och 22 år, och ALLA krävde extrema sminkningar och frisyrer. Det känns helt fel att göra dem extrema när man ska visa brölloppskläder, eller är det bara jag som känner så?

När vi kom tillbaka till salongen blev jag provdocka för smink och frisyrer, och nu sitter jag här och ser ut som en rysk hora. Jag blir seriöst rädd när jag ser mig själv i spegeln och det känns inte alls som bröllopp. Men, jag ser iallafall ut som modellerna ville ha det. Imorgon får alltså fantasin flöda, och egentligen kan ingenting bli "fel" när man ska göra allt så extremt. Vi får hoppas på det bästa.

Blir en tidig kväll, uppstigning halv 5 imorgon. Döda mig långsamt, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0