Denna eviga sjukdom

Två praktik dagar är avklarade, jag hann bli frisk och dagarna flöt på mycket bra :) Jag gillar praktiken, och det är skönt att komma ifrån skolan, om än bara 2 dagar i veckan.

I Fredags blev följde jag med på och kollade på Anders match, som slutade i en härlig seger mot Hörnefors :)

Gårdagen var en riktigt bra dag. Började med en shoppingtur på stan med Anders. Jag hittade jätte mycket, och allt på rea! Jag gillar rea! Dagen fortsatte sedan med innebandy. Ebba spelade, men de forlorade tyvärr med 1-0 mot killarna. Kvällen fortsatte med mysig middag och lite film. Sen började jag känna mig sjuk igen, fick en grym hosta och blev jätte hängig.

Vaknade imorse när Anders åkte på match halv 8 och kände mig fortfarande dålig, så jag somnade om och vaknade vid halv 10 fortfarande hängig. Åkte hem och la mig i soffan med feber och hosta. Nu några timmar efter alvedonen har hjälp så känner jag mig bättre, men inte 100%. 

Vad hände? Jag hade ju blivit frisk. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk någon fler dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0