Brölloppsmässan

Nu är det över, och det har varit otroooligt roligt och lärorikt. Dock väldigt stressigt och en hel del press och ansvar, men jag gillar det :)  Måste säga att jag är hyffsat trött nu, steg ju upp halv 5 imorse.

Modellerna från Arvidsjaur var nog de bästa och roligaste människorna jag har träffat! De har gjort allt till något roligt istället för överstressat. Dessutom var de GRYMMA på att dansa ( I brölloppsklänningar, kostymer, balklänningar och festklänningarna). Grease, Dirty Dancing och Fame var bara några av alla nummer de gjorde. Åh, det var verkligen hur bra som helst! :) Jag är hel imponerad av dem! 

Frisyrerna och sminket var heeeelt galna! Lösögonfransar i alla olika färger, löshår, toupering, stora höga frisyrer, jaa, helt vilt!

Helt enkelt så jag är galet nöjd med dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ojj skulle vilja gå på en sån galen mässa nån gång :)

2008-01-26 @ 16:47:41
URL: http://acira.blogg.se
Postat av: Coach Piff

Wooow! Du är duktig du :D Jag vill se bilder!

2008-01-27 @ 00:26:45
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0