Vad hände?

Den här dagen har plågats av en otrolig migrän och jag har måstat vara trevlig hela dagen trots min jobbiga huvudvärk.
Har även fått min remiss till Magnetröntgen. Väntetiden var ju 2 månader, men jag har fått tid om 2 veckor. Hur kan det komma sig?!
Jag tackar för det iallafall, och speciellt att jag fick en kvällstid. Den 27 februari blir det, och då får jag veta exakt hur illa det är med knäet. Det kommer dock inte att bli någon operation innan studenten har jag bestämt, för hur roligt skulle de va att hoppa på kryckor då?  näe just det!

Kommentarer
Postat av: M

Min kompis Sofia hade kryckor på studenten, och ingen ville vara med henne. Hon var jobbiga tjejen med kryckor som man måste vänta på. Så, vänta definitivt till efteråt!

2008-02-15 @ 18:44:03
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0