Vad är oddsen?

Vad ville den här dagen mig ? Det mesta har varit emot mig, som t.ex. att vattnet slutade fungera på salongen när jag skulle skölja min kund som hade avfärgning i håret. Vad gör man då ? Jo, man letar upp allt vatten som finns i flaskor och dylikt och kokar det i vattenkokaren och sen häller det i kundens hår. Just efter det så kommer vattnet tillbaka. Irritationen var hög.

Två timmar senare när jag skulle föna min andra kund så slutar all el att fungera i salongen. Yes. Hur löser man det här då? Jo, man försöker hitta vilken säkring som har flygit, men misslyckas, sen drar man en skarvsladd från grannen och placerar kunden på en stol och fönar henne och sen skruvar man ut varenda säkring tills man hittar vilken som är trasig.

Snälla låt det bli en bättre dag imorgon!


Magnetröntgen var även det värsta jag har gjort i mitt liv, snälla säg att jag aldrig mer behöver göra om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0