Tålamod

Gud vad konstigt ordet "Tålamod" ser ut när man har skrivit det, men visst heter det tålamod?

Hur som haver så är mitt tålamod inte på topp. Det har haft en svacka sen söndagsmorgonen och har inte förbättrats än. Jag som brukar ha ett bra tålamod. Jag tror att det är strukturritningarnas fel. Jag satt igår och försökte och det hela slutade med att jag suddade allt jag hade ritat så nu är jag tillbaka på ruta ett, med ett värdelöst tålamod och en aning irriterad. Jag hatar Strukturritningar! Jag vet att hata är ett starkt ord, men jag har tänkt igenom det noga och kommit fram till att jag verkligen hatar det momentet!  Det värsta av allt är att de måste vara klara innan Onsdagmorgon kl 9. Än en gång, GE MIG MERA TID! Eller kan man kanske också säga att jag ska sluta att skjuta upp saker som måste göras. Fast i det här fallet har jag faktiskt inte haft någon tid för det.

Ja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra klart dem. Tror att de kommer bli klara innan Anders match ikväll, om inte, så blir de klara på Tisdanatt.

Ska snart bege mig till stan och inhandla det som behövs till lilla gesällen på onsdag. Sen är det en redovisning i Småföretagande som min grupp inte har förberett sig det minsta på. Det går nog bra ändå! Den är lätt jämfört med strukturritningarna!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra måndag :)

2008-02-18 @ 10:46:05
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0