Fotografering och nostalgi

Jag tycker om mina arbetskamrater, speciellt deras framförhållning om saker och ting, t.ex. fotograferingar. Igår klockan 4 blev jag meddelad att vi skulle fotas klockan 6 för skärgårdsbladet, även kallat "Bernt-bladet". Kuuuul! De trodde att jag visste om det, men nope! Tur att vi har smink och dylikt på salongen. Fick se annonsen idag, ååh, jag vill inte vara på framsidan som hela Holmsund och Obbola får och kommer att läsa.

Jag hittade en gammal spellista på Media player nyss. Haha, jag garvar ihjäl mig åt vissa låtar! Hur kunde jag lyssna på dem?! Typ Nicke och Nilla, Amy dimond och liknande. Haha! Däremot hittade jag ett gäng Lars Winnerbäck låtar, undra varför jag slutade lyssna på han? De låtarna är ju faktiskt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0