Andra besöket hos ortopeden

Jag som trodde att mitt knä hade blivit bättre...men icket! Eller det hade ju blivit bättre, men inte bra nog enligt läkaren. Nu väntar magnetröntgen i slutet av april eller början av maj ( precis när det är som stressigast! Vad är oddsen?) och sedan operation av menisken. Han ville egentligen operera menisken nu, men han tror fortfarande att jag har en skada på främre korsbandet och opererar han nu kan han förstöra korsbandet ännu mer om det nu är skadat. Därför blir det först magnetröntgen.

Några positiva saker han sa var att jag hade lika stora och starka lårmuskler som en hockeyspelare! YEEES! Och dessutom har jag samma läkare som opererade Petras menisk och hon har ju blivit nästan helt återställd nu, så det känns skönt. Han sa också att jag kunde gå tillbaka till gympan så mycket som jag kände att jag klarade av, mycket positivt. Jag nämnde inte att jag redan hade börjat gå tillbaka. För säger man ingenting så har man inte ljugit, eller hur ? Han frågade ju inte om  jag redan hade gått tillbaka, och då behöver jag ju inte säga att jag har gjort det. Huvudsaken är att han sa att jag får göra det nu :)  

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har helt klart inte ljugit :)

2008-02-11 @ 16:24:53
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0