"Vad hände egentligen?!"

Den årliga julavslutningen är avklarad och det känns rätt skönt med ett litet break nu, trots att de är de sötaste barnen i hela världen. Jag fick faktiskt julklappar av dem :) Åh, de är verkligen så söta!

Findlandsresan blev otroligt lyckad. Började med en hel del drinkar på båten, även en ny drink som heter "Piff&Puff Special" (man får fråga om recept ;p ) Sen fortsatte resan till Rex där det blev fler drinkar och andra godheter. När stället stängde var somliga i Vasa och behövde en säng och lite sömn. Tur att pappa H var chaffis och hämtade oss.

Dagen efter Finland är nästan aldrig bra, även denna. En fråga som alltid ställs till närvarande på båten dagen efter är " Vad hände egentligen?!" Frågan har dock sällan aldrig några bra svar,men kan ge upphov till många skratt och även en del ångest för vissa.
Tog mig iallafall upp vid ett tiden och två timmar senare var jag ute på nya uppdrag. En 25-års kidnappning stod på schemat och den lyckades vi ro i hamn. En timmes beachvolley spel på Iksu och kinamat. Kan dock säga att träningsvärken inte är att leka med idag.

Humöret är iallafall 100 gånger bättre än innan och det tackar jag Findlandsresenärerna för :) Tack för en sjukt rolig kväll!

Nu är det sängen och en helvetesvecka framför mig.

Kommentarer
Postat av: Piff

Den resan var fasen en topp-tre alltså! I die. Blir mys på lördag hörru. Fast då tar vi det lite lugnare va? Lite glögg och knäck kanske? :)

2008-12-15 @ 23:36:15
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0