Irritationer och glädje

I eftermiddag har jag varit på tävling i Hörnefors, som förövrigt var en av de segaste jag varit på.

På denna tävling, och även de flesta tävlingar i Umeåområdet finns en person som inte borde få gå ut ur sitt hus. Människan har ingen hjärna att tänka med och en allt för stor mun(även andra stora kroppsdelar finns att finna).
Att kläcka ur sig sådana saker som den människan gjorde under denna tävling är inte okej, och jag kan lova att det kliade i mina fingrar.

Trots dessa irritationer på personen och den sega tävlingen slutade den bra för de flesta. Familjen vann och småbarnen mina var så söta och duktiga.


Kommentarer
Postat av: Piff

Ja, alltså, jag håller med dig. Utegångsförbud borde hon få! Men småttingarna var söta och jag gillar dem så :) Du, fredag blire fest va?! Jag blev grymt taggad!

2008-12-07 @ 22:12:18
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0