En galen tomte

Vaknade för en timme sedan av att det ringde på dörren, jag kollade på klockan och tänkte att det är nog ingen där ( Våran ringklocka har en benägenhet att ringa av sig själv ibland). Men när det sedan började rassla i brevinkastet fick jag lov att väcka Anders så han fick gå och öppna. Jo, och vem står där i dörren om inte min galna pappa utklädd till tomte och skriker Goooooooood Juuuuuuuuuul och lämnar två små paket. Haha, vad ska man göra annat än att skratta.
Trodde att jag hade blivit för gammal för att få paket på julaftonsmorgonen nu, men icket :)

Anders fortsatte att sova och jag är mitt uppe i lite städning, Farbror och hans familj kommer faktiskt på julfika senare idag.

Jag önskar alla mina vänner en Riktigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Krick





http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=172077



Bli medlem och du får 50p till en början, sen är det bara att börja värva medlemmar som jag!

2008-12-26 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0