2 dagar kvar...

Mördarveckan är avklarad. Snittade 11 timmars jobb varje dag. Klarade mig bra till torsdag, då började det kännas ordentligt i kroppen och på torsdagkvällen var febern framme. Tur att det blev helg för nu ligger jag utslagen med världens förkylning. Jag hoppas den försvinner innan imorgon för då är det bara 2 mördardagar kvar. Dagen innan julafton jobbar vi till halv 9. Gaah., Men sen är det tack och lov ledighet i 5 hela dagar. Oj vad jag ska njuta av dem.

Måste även be om ursäkt till Piff! Förlåt förlåt förlåt, haha. Din "barn" hotade faktiskt mig, så jag hade inget annat val än att lura dig, men jag hoppas att ni hade en trevlig kväll. Själv låg jag och snorade i soffan och tyckte synd om mig själv.

Åh vad jag längtar till Julafton! :)

Kommentarer
Postat av: alex

"dina barn"?



Vi är väl fortfarande dina barn också?! :O Det kommer vi ju alltid att vara, såklart! :)

Godjul Hanna! :)

2008-12-25 @ 15:42:12
URL: http://nathaliealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0