Det bara rullar lixom...

Vecka,helg,vecka,helg,vecka...det bara rullar på nu. Tycker däremot inte om att helgerna går så fort.
Har jobbar arslet av mig de senaste 2 veckorna och väntar nu bara på den första månadslönen någonsin.
Är rädd att jag har kommit in i den gråa vardagen som det så tråkigt heter, men det är väl så vuxenlivet är?
Tur att jag börjar färglägga min gråa vardag nästa vecka när vi börjar träningarna med småttingarna! Gud vad roligt det ska bli!

Om sisådär 2 timmar kommer Anders hem från Finland och jag längtar! Undrar bara vad jag ska fördriva tiden med tills dess...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa! Jag är också peppad. Det ska bli så roligt med såna små söta :)

2008-08-18 @ 10:34:56
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: aan

hoppas vi kan hjälpas åt att förgylla vardagen =)

puss

2008-08-20 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0