Kors i taket!

Att gå på banken i Holmsund är alltid likamed självmord.
Det är alltid fullt med pensionärer som tar 10000år på
sig att komma fram till vad de vill ha hjälp med.
Det slutar alltid i att de ska ta ut pengar, ungefär alltid ca 200kr.
Snälla människor, så svårt är det inte att ta ut pengar i uttagsautomaten utanför!!!

Men idag hände det något, något som säkert aldrig kommer att upprepa sig igen.
När jag kom in på baken idag var jag HELT ENSAM!!
Wooho! jag behövde inte ens ta en kölapp!
Förstår ni?! Dagens lycka!


Kommentarer
Postat av: Maaliin

Jag förstår lyckan!

Duu, kolla in det här: http://www.umeateaterforening.se/Evenemang.asp?EID=933

En helt sanslös föreställning som går på Idun 15-20 april. Skulle ju vara sjukt kul att se. Kanske höra i truppen om det är några som har lust? Det kostar 180kr för ungdomar. Vissa kanske tycker det är dyrt, jag vet inte, men det vore grymt kul!

2008-04-07 @ 16:49:38
URL: http://www.passopp.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, ja det finns det ;P Och den är JÄTTEBRA! Se den :) Allt bra med dig?

2008-04-08 @ 11:05:45
Postat av: Malin

Puff! Du måste skicka bilderna och filmerna från träningen till mig sedan. Vi kan skapa en delad msn-mapp, jag har massor med bilder också som du kan få. Sjuuuk kul träning ikväll. Inte ofta man får sådan gåshud och en liten tår :D

2008-04-08 @ 23:21:13
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0