#%¤///#"&#¤

Mitt besök på ortopeden imorse blev inte alls så bra som jag hade tänkt det.
Yttre miniskskada och misstanke om en korsbandsskada i knäet. Rehab träning i drygt 3 månader, UTAN GYMNASTIK! Blir det inte bättre av rehab träningen efter 1-1½ månad måste jag upp och göra en magnetröntgen så de har underlag för operation. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR! Återbesök hos ortopeden i februari, om det inte blir operation.

Så var den här dagen förstörd. Kan inte tänka på något annat än knäet. Vill börja rehab träna helst NU, så jag kan vara med och passa på tävlingen. Jag vill, jag vill, Jag VILL! Jag måste.

Nu ska jag fortsätta deppa ett tag, jag tror att det här får bli min deppdag, och sen ger jag gärnet på rehab träningen!


J är den yttre minisken som är skadad i mitt knä.




                                                              image2

Kommentarer
Postat av: Coach M

Blä, blä, blääää!!!! Åh, jag ska stötta dig med rehab kära Puff. Du är ju grym så du kommer säkert läka fort. Vi får hoppas på det. Nu har jag iaf fixat en blogg; www.btruppens.blogg.se Det vart lite struligt igår så i mitt vredesmod raderade jag den som var "btruppen". Fick lägga till ett litet "s" i slutet bara. Men det är samma användarnamn och lösen om du vill logga in och skriva något eller så :) Hoppas du har ett bra fortsatt lov iaf, försök peppa upp vännen. KRAAAAM från Piff.

2007-10-30 @ 14:22:04
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0