Är det de här som kallas lov?!

Gårkvällen var bra, och mycket behövlig. Godis, skvaller och Desperate var mycket bra efter en liten deppdag.
Det planerades även maskerad på lördag, den kommer bli najs!

Har även gjort mitt första rehab-pass idag. Cyklade i snigelfart till salongen och hem. Har dock lite kramp i vänsterbenet, eftersom mitt högerben har tappat alla muskler. Utväxten är iallafall borta och det är skönt :)

Svenska talet är inte riktigt klart, det borde vara klart idag men vart finns orken och motivationen? Inte hos mig iallafall. Ännu värre är det med frisörarbetet som jag inte alls har någon aning om vad jag ska skriva, eller vars jag ska hitta faktan. Är det de här som kallas lov ?!?!

Jag taggar iallafall stan imorgon, mysdag med Anders på Fredag och maskerad på Lördag :) 

Kommentarer
Postat av: Coach M

Ooh, kolla in den här sidan! http://www.gymnastikenshus.com/ Dit måste vi åka på läger. Verkar grymt!

2007-10-31 @ 14:31:01
URL: http://www.btruppens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0