Alldeles för tidigt.

Att stiga upp klockan halv 7 på en lördagmorgon är alldeles för tidigt. Okej om man har tävling, men absolut inte om man bara ska skjutsa någon. Jaja, nu blev det så imorse, bara för att jag är en snäll flickvän. Är dock väldigt trött nu och dagen känns otroligt lång. Borde nog ta en power-nap så jag orkar med filmkvällen. En bra nyhet är ju att vi "får igen" en timme inatt :) Skööönt.

Snart ska jag kolla på Anders match via datorn, är lite nervös. Det är grymt jobbigt att se matchfakta komma upp direkt det händer något och inte kunna få se det i verkligheten, men det är ändå bra att det finns. Det vore grymt bra med en vinst! :)

Kommentarer
Postat av: Coach M

Woho! Jag kommer läsa din blogg flitigt. Vi ses ikväll. Jag har hyrt filmen nu också.

2007-10-27 @ 16:30:10
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0