Utvecklingssamtal

Mitt utvecklingssamtal med en hes elevhandledare gick bra, jag känner mig nog rätt så nöjd. Gäller bara att kämpa på de sista veckorna. Frisör arbetet har inte skrivit sig själv idag, och jag har inte haft en minut ledig. Just nu så känns det väldigt oaktuellt (finns det ett ord som heter så?) för snart är det mat och träning som gäller.

Har inhandlat ett par nya vinterskor, men frågan är om jag ska lämna tillbaka dem, åh, jag hatar när jag inte kan bestämma mig.  Fick iallafall träffa Frida idag :) Det gjorde min dag lite ljusare.

1 redovisning imorgon sen är det helg. Mycket skönt, fast frågan är om det blir någon helg, arbetet lär ju ta upp all min tid, för ihelgen måste jag verkligen skriva en bra bit på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0