Svenska B

Nu är Nationella i Svenska B avklarat. Jag var klar efter drygt 2 timmar, skönt. Hade nog inte orkat med att sitta så mycket längre. Hatar när man har så långa skrivningar. Man kan inte koncentrera sig tillslut. Dessutom satt vi i skrivsalen i källaren! Otroligt rutten luft, vilket inte gjorde saken bättre. Nu är det iallafall gjort och snart är Svenska B slut. Tackar för det!

Nu när jag kom hem så har jag varit helt tom i huvudet, så jag har inte skrivit något på frisörarbetet. suck! Istället blev det Super Mario. Otroligt roligt spel måste jag erkänna. Är på 3:e världen nu, men inte lika duktig som min syster..

Ikväll är det träning, sen DH. Bra kväll!

Remissen till sjukgymnasten har fortfarande inte kommit, jag lägger ner snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0