Småfix

Idag har det fixats och trixats. Listan börjar bli kortare och kortare, men fortfarande inte klar. Jag undrar om min lista någonsin kommer att ta slut ? Jag menar, det kommer ju alltid till saker på den. Coaches har iallafall varit på stan fixat till supricen, så snart är den nog klar :)

Bussen är bokad nu, vilket känns väldigt skönt. Christer på swebus var mer pratsam i telefonen och på mailen än vad Stig från Göstas buss var.

Jag har även skrivit 1 sida på arbetet om frisörer under 80-talet. Det går frammåt, även om det är i snigelfart. Imorgon kanske det blir en sida till och då kanske det är klart i slutet av helgen. Vilken lycka det skulle vara!

Mat nu, sedan är det dubbelavsnitt av Greýs

image3

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat! Nu har vi gjort vårt. Ska skicka in anmälan, sen samla in ålder på alla och göra klart med övernattningen. Då är det bara frukost som behöver fixas och så måste vi räkna ut hur mycket pengar de ska ge oss för mat.

2007-11-14 @ 22:14:57
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0