Skööönt

Jaa! Jag klarade religionsprovet! Hade faktiskt väntat mig mitt första IG. Fick tillochmed VG och jag är så glad, så glad! Har aldrig varit så nervös inför ett prov som det här. Kan ju iof bero på läraren. Ska nog inte nämna mer om henne, utan låter det vara osagt.

Svenska talet är gjort och framfört nu, galet skönt! Det gick även bra. Nu är det en slapp vecka framför mig, med mycket självstudier från hemmet :) Exakt vad jag behöver!

Tävlingarna börjar närma sig och det känns som att jag inte har någon koll alls. Men det styr vi upp imorgon på träningen! Jag har tid att fixa saker på dagarna den här veckan :)

Anders är på träning och jag sitter hemma hos han och gör ingenting. Ska nog lägga mig tidigt så jag är utvilad imorgon. Det vore skönt. Bara ruttet att jag lär vakna när han kommer hem senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0